SKIT!

SKIT KORV ¨ÅSSÅ! Driv! :P Men har varit hemma typ hela dagen, tråkigt och jag är sjuk det är därför hahha om ni inte fatta men aja? Kan inte skriva, snart hoppas jag att pappa ska komma så jag kan åka och hyra film:) Annars har jag skit kul? :( NOT! Först åkte jag hem med tuben, möte mamma köpte halstabletter, tuggumi och Läkerol? Stavas så i think... Åkte hem iaf , domna i sofffan i typ en timme vakna av min katt som vill gosa :) Kolla på tv bommbad av mobilsammtal av min syrra♥ Hahha XD Blir ingenbild im soooo sorry. Men asså när jag gick från skolan en kille typ 9:An 8:An ba " Vill du ha den är väskan ??" Ja a " ne" Han ba " jo " så höll vi på så några sekunder haha sen gick jag ja ba va va det där om lixom,men han drev ju bara i think :I ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0