FIRFIR, the super mannnn!!

Sitter hemma hos Farmor&Firif och har pressic käkat :) Mumms.. Fan va bra asså jag klara alla ämenen och på engelska var jag typ bättre en att bara nå målen! :D Jippi!! Så det var kul. Idag gick jag me Julia och Pelda och Borsan hennes :P Det var länge sen( JAg gick med dom asså om ni fattar ?)  det gammla härliga tider asså ♥ Kan inte lägga upp ngn kort för jag hart inge att lägga upp med om ni fattar vad jag menar. Om man har  de här tangentbordet så är de fett jobbiggt det låter hella tiden! Inge illa ment Farmor&Firfir ;) Inte för dom läser min blogg men, men. Vet inte om det hännde ngt mer specellt lixom?.. Men... :) Har inge mer att skriva på denhär bloggen just nu ( Menar inte att jag har en annan) Hde en annan blogg förut men den tog jag bort för det avr inte lika bra som dena, sak snart göra läxan dock att vi bara har en till Fredag oche n till nästa vecka. Till Fredag her vi svenska och den andra veckan har vi SO... :) Inte så intressant men men börjar få huvudvärk, är typ sjuk ? :S Tror jag har kännt så länge nu?! 

                                                                     Puss puss det blir en gammal bild ;) Istället.. (Gick inte :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0