YES!!!

Jag fick godkännt i alla ämnen jjjjjjaaaaaaaa !!! JAG är så jävla glad!

Men idag var det ganska kallt ibland, nä lite, nä enumindre det var ok varmt XD
mohhaha.....


KOMMER BILDER NÅGON GÅNG MOHHHA , NÄ KAN INTE LADD UPP KAN TYVÄR INTE BÄRÄTTA VF, JO NU BERÄTTAR JAG : Pappa måste visa hur man gör när man laddar öner från mobilen och systemkamran så :C men jag lover snart ska det bli ;) ÅÅ min sötta katt kanske inte så på den här bilden men annars alltid, hon gäspar :O


/ mjao MVH Tigra ( hon hetter så det är miin syrras, men jag har åxå en katt han hetter Scooby )
Puss majo från Tigra och Scooby<3

Kommentarer
Postat av: Julia

sv : hihih :D

2010-05-25 @ 19:25:10
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0