Sorry

ATT jag inte bloggade i går men en sak som inte vill berätta för bloggen liksom....

Men jag åkte inte insane eller katapulten <för att till insane var det 30 eller 45 minuters kö så vi årkade ju liksom inte stå i kö så länge!!   Och först så ville jag inte åka katapulten men när vi skulle ställa oss i kön så ringde pappa.
Och det var 20 minuters kö så jag van några saker typ som 2 hårspenen ett lila och en i rengbågens färger typ och en vattenfylld gummi tomat med klister på visar alla "fina" "priser" sen men nu ska jag läsa bloggar och äta lunch sorry att det inte kom  några bilder nu men sen kommer det har inget och göra i dag för mamma och pappa ska på fest och jag vill inte vara hela dag en men min syrra men jag har inget emot att vara med henne en stun bra att jag skriver allt jag tänker?? Har jag ens gjort någon punkt i det här inlägger ska kolla det nu, blev endå ett ganska långt inlägg kanske lite tråkigt att läsa. Ää vad vet jag eller om att läsa det jag skriver.. JGA lovar vill åka katapulten och insane om det stavas så??


/ EMMIS <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0