Skolan !!

Hej bloggen i dag var en jobbig dag av privata skäl.  MIN SKOL DAG!!   Jag komm till skolan gråtandes av ensamhet!! Men i skolan var min kompisar och Julia Lara (min bästisar) så jag fick tröst av dom så  snälla vad skulla jag göra utan dom dom betyder allt! Så jag vill tacka alla min kompisar bästisar människor jag älskar tack tack så mycket för att ni alltid finns där för mej!!! sen var det skola åt lunch gick till staves men julia och pelda. sen gick jag hemm till farmor. när mamma kommer och jag möter henne vid önsbergstunnelbana så ska vi köpa en semla åt mej hiihi!! jah gillar semlor! :-P jag bloggar nog lite senare har inget mer att berätta. 
                                 
                           / puss puss Emmis <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad gott med semlor! :D

2010-01-27 @ 18:51:03
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/
Postat av: Lara.

Semlor är jätte gott. :3

2010-01-27 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0