LA palapapdapa DA!!

Texten Över skumm men det var en liten melodi jag bara komm på. Och nu har jag börjat skriva loite det är rätt kul hoppas ingen annan skriver så jag vill inte härmas ju. iså fall får jag väll sluta. i dag ska jag kolla på tv som typ allltid känns det som. Till middag åt jag kyklin snart på torstad kommer  det bli så kul!!! Jag ska sova över hos Lara! :D JIPPI!! Pappa siter fast typ i tunnelbanan och han skulle titt efter en laptop åt mej så jag vill att han ska komma hem NUU!!   Jag ser typ jätte arg ut men jag är konsentrerad på ett tv pogram och försökte ta kort medans.

                                  / PUSS PUSS Emmis <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3 (ok vet inte varför jag gjorde överdritet med <3<3<3 men iaf god natt även om jag inte går och lägger mig nu men god natt iaf!! )

                                    

 

 

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0