Klubba i munnen!

Just nu sitter jag med klubbai mun. Ska se på tv. Jga har lite gjöra klart läxor över helgen. I morn ska jag och  Gabbi på hälsomesa det ska bli Toppen hiiiihihihhhi:) lägger in en bild om en stund. I morn berättar jag men om messan..... jag sökte på guldvivahelgen då komm något upp sen något annat sen fick jag upp det här för er som gillar smink:

Smink, make up eller med finare ord kosmetika är en kategori med produkter som appliceras på hud, ögonfransar, naglar och ögonbryn i syfte att förändra ett utseende.

Smink används i princip alltid då människor uppträder inför andra, exempelvis på TV och teater. Även håret "sminkas" genom att det färgas på olika sätt och sätts upp i olika frisyrer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0