aja mjao!! (asgarv)

TAck 22 läsare !! ohihiihhhh !!!!!!! tack!! :) NU har jag typ läst bloggar i timmar blir alldrig tröt på de. Jag har typ garvat i hjäl mej!! :) Jag och Julia stog och fnissa hihi och så komm några killar och typ härma oss och jag och julia börja asgarva!! I dag såg vi klart DEN LÅNGA FLYCKTEN (kanin filmen) jag ska köpa den för bara 59 kronor på nätet. Den var jätte bra och sorlig på samma gång.  Jah gjör en pall på slöjden den är ruuuuuuunnndd! hohihi här äe en bild på min nya tröjha jag fick av pappa och dom andra: så det var alla nu ska jag läsa lite bloggar!! :)  skriver nog mer sen.

 

                      / puss puss Emmis <3<33<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0