ÄÄ di svedi Aa <3

Jag skrev en liiten melodi där  en missbildad pil som är mer lik en julgran eller nåt jag har ritet den själv jag är en riktig konstnär!! :( jag sitter och läser bloggar jag har inte så mycket att göra. Har sett på två filmer. jag har spelat sims och andra spel jag har ätit lunch jag har ätit rostat bröd till middag jag har fixat mina läppa (Dom blir torra på vintern inte för jag varit ute i dag, men alla andra dagar) jag har tittat lite på tv jag har måst jättE ILLA !!!   JAh har inte gjort något mer en nu ska jag lägga inte den hör konstiga ointressanta inlägget på blogg ska kolla så jag inte har stavat fel och ska kolla min statistik!! :D Hoppas ni inte är sjuka i så fall krya på er!!

                         / puss puss Emmis<3<33<3<3<3               

                                                                                                                  ( har läst i genom det är nog inget som är fel stavat tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0