Varit i skärholmen med juja!

Det var kul, jag köpte en turkosamacsara den var rolig hahhah....
SEN ÅT JAG SOCKERVADD FÖR 20 KR DET VAR GOTT JAG SUKTADE ALLA MOHHAAA!!
Jag drack jag en cola för 10 kr. Nu kommer min trofe och en massa andra bilder från dagen men massa kankske var och över driva men iaf. Resultatet blev lite skummt..
jag gör det sen det går inte att lägga in julias bilder just nu så ni kan kolla hennes blogg hennes blogg aderss står på länkar : Julia<3. NU komemr några andra bilder iaf... några....hihi..
 Min sockervadds trofe som bevisar att jag har ätit sockervadd:-)
 Ett halsband...
Chips tills i kväll Mmm...
 Min turkosamascara.
hihi lite fint tycker jag men endå lite konstigt...


Kommentarer
Postat av: Julia

Coolt ju ;)

2010-04-17 @ 20:21:40
URL: http://juliiaenglund.blogg.se/
Postat av: Toowizz

Har en likadan mascara. :)

Jag tycker att det blev väldigt fint!

2010-05-03 @ 20:06:47
URL: http://toowizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0