Jag solen älskar sommar!!

NU längtar jag skittt !!! mycket efter sommaren men igår snöa det hata det  men idah är det soligt och så där..
Aja jag vill gå ut jag vakna för en timme sen typ men jag var jätte trött så jag somna om hela tiden till kl 11 typ sen gick jag och juja upp för att äta. Fast jag åt russin och hon drack oboy jag med.  Nu sitter amanda och juja och tittar på tv. JAg vill gåå ut men jag måste byta om först. I går spela jag amanda och juja in en film den var bra :-) den handla om Amanda som hete Klara och jag som var hennes kompis och hon blev upp äten av en haj och vidare och jag var feg och våga inte hjälpa henne nu är jag räd för hajar fast det har jag alltid varit nu blev det här inlägget ganska långt men jag har mycket att skriva om i dag faktis.. :-P Nu komemr lite bilder från i går och så och vill bara säga att jag fick en skönhetsbehandlig av min syrra tack<3jag och juja<3 i affären H&M.

mina fingrar...

jah hahhha vad skum jah seer uttttt!!! aja ses<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0