Jag ska snar städa

JAG sitter och väntar på att jag ska spela sims snart ska jag det men nu ska jag blogg lite sen ska jag spela sen ska jag städa sen ska jag duscha aja. Imorse så vakna jag av att solen sken in genom mitt fönster det hade jag inge i mot att vakna av så jag gick upp och funderrade om jag skulle spela sims men då tog min syrra datan så jag inte kunnde så jag titta på tv och hjälpte henne med hennes bakrundsbild visst är jag snäll! :D Någon dag ska jag och Juhha till stan. Det kommer att bli kul så jag längtar det var ganska känge sen jag var med en kompis i stan eller å shoppade med någon för utom typ någon i familjen. idag ska man väll kanske pynta lite med påsk saker ju. Det är ju påskafton i morn ju då kommer papaps och mammas kompisar och deras tonåringar det blir kul. Jag vill ha någon sak i mott påsk ägg inte bara godis jag hopas en ipod eller ett par skor eller nåot annat. I går fyllde min mamma år jag gav henne en sak man ställer ett ljus i jag hade gjort själv jag trro hon blev glad..

Nu skajag spela sims hejdå bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0